.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار مازندران از ندادن طرح براي ايجاد شهرك دامپروري
استاندار مازندران باانتقاد از برخي بي‌برنامگي‌ها در كارهاي عمراني گفت : در هشت ماه گذشته براي ايجاد شهرك دامپروري در اين استان فرياد مي زنم ولي تاكنون طرحي در اين زمينه از سوي مسوولان كشاورزي ارايه نشده‌است.

استاندار مازندران باانتقاد از برخي بي‌برنامگي‌ها در كارهاي عمراني گفت : در هشت ماه گذشته براي ايجاد شهرك دامپروري در اين استان فرياد مي زنم ولي تاكنون طرحي در اين زمينه از سوي مسوولان كشاورزي ارايه نشده‌است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، ابوطالب شفقت  روز دوشنبه در كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري در ساري افزود : اگر مسوولان و كارشناسان كشاورزي نسبت به اين طرح توجيه منطقي دارند و يااينكه بااستدلال انتظاراتمان را رد مي‌كنند اعلام كنند.

" شفقت" تصريح كرد : مازندران استاني كشاورزي و دامپروري است و دولت تسهيلات مناسبي در اين بخش اختصاص داده است اما با كمال تاسف مسوولان كشاورزي به اين امر توجه كمتري دارند.

وي اضافه كرد : به منظور استفاده بهينه از ظرفيتهاي كشاورزي نياز به همكاري و همدلي همه مسوولان است.

وي خاطرنشان كرد : ‪ ۴۰‬درصد اشتغال مازندران مربوط به كشاورزي است و مسوولان اين بخش بايد با ارايه طرحهاي كارشناسي نسبت به تحول كشاورزي تلاش كنند.

استاندارمازندران تصريح كرد : اين استان از استانهاي توسعه نيافته است و اين بند تا پايان سال ‪ ۸۸‬مشمول اين استان خواهد بود و ما بايد ازاين فرصت بهترين استفاده را ببريم.

استاندار مازندران درباره معضل بيكاري گفت : ‪ ۲۶‬درصد مكاتبات نامه‌اي مردم استان در سفر رياست جمهوري مربوط به اشتغال بوده است كه براي حل اين مشكلات همه مديران بايد همكاري كنند.

"شفقت" دربخش ديگري از سخنان خود به نحوه جذب نيرو اشاره كرد و گفت :
متاسفانه در گذشته بسياري از نيروهاي جذب شده در دولت با قواعد و در چارچوب قانوني نبوده است و اكنون با مشكلات زيادي مواجه هستيم.

وي گفت : اكنون براي ايجاد اشتغال و كار موضوع رشته‌هاي مرتبط وتخصصي مهم است و مديران دولتي بايد علاوه براينكه در جذب نيرو پايبند به اين قواعد باشند نبايد شركتهاي خصوصي را به جذب نيرو برخلاف اين قواعد تشويق كنند.

در ادامه اين جلسه " ميرمحمود حسيني مطلق" رييس سازمان كار و آموزش فني و حرفه‌اي مازندران گفت : از‪ ۷‬هزار و ‪۶۲۰‬ميليارد ريال اعتباري كه از محل طرحهاي بنگاه زود بازده اقتصادي در اين استان وجود دارد فقط ‪ ۱۸۵۰‬ميليارد ريال منتهي به عقد قرار داد شده است.

وي ادامه داد : در حاليكه تا پايان سال فرصت كمي داريم اما بيش از ‪۸۰‬ درصد اعتبار هنوز جذب نشده است.

وي خاطرنشان كرد : مديران عامل بانكها و مسوولان دستگاههاي اجرايي بايد نسبت به ارايه طرح كارشناسي شده و جذب اعتبارهمكاري بيشتري داشته باشند.

وي گفت : تاكنون ‪ ۲۱۷‬طرح با ايجاد اشتغال براي يك هزارو‪ ۳۲‬نفر در اين استان به اجرا در آمده است.

"حسين مطلق" همچنين از مردود شدن دوهزارو‪ ۶۰۰‬طرحي كه كارشناسي شده است اما از سوي بانكها رد شد انتقاد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.